Followers

AQSA2GAZA3

Friday, May 06, 2011

another best friend ~.^


The Holy Prophet [s] said:
 "The doors of Heaven to mercy will be opened in four situations: when it rains, when a child looks kindly at his parent's face, when the door of the Ka'bah is opened, and when marriage (occurs).


baru je td aku kol member baek aku yg sorg ni
nk kawen dh dia

akad nikah lepas asar so saje la aku kol dia last time sebelum dia tukar status jd bini org

happy sgt2 rasa
at the same time cm sedih plak
sbb pasni xleh hang out cm zaman bujang2 dolu
sob sob

pape pun aku doakan ko akan hepi selamanyer coz u deserve it. 
u n him deserve the happiness after wut u'v been through.

like wut we said just now

at last!

at last korg kawen!

hepi yg teramat ~_^

pasni kena rajin keluar hang out before ko pindah luar dr selangor

wuuuuaaaarrrrggggggggghhhhh!

dua org adik aku dh settle down (Im & Fiza)
sile bg aku anak buah ramai2 k?


"Dan di antara tanda-tanda kebesaran Allah itu bahawa Dia jadikan bagi kamu pasangan hidup agar kamu mendapatkan ketenangan/kebahagiaan bersamanya. Kemudian Allah ciptakan di antara kamu berdua mawaddah dan rahmah." (Surah al-Rum, ayat 21) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT (C) 2011-2012. All Right Reserved by Farah Liyana