Followers

AQSA2GAZA3

Thursday, March 17, 2011

S.A.B.A.R. yerr..


salam


2011 bermulanyer kehidupan aku di tempat baru
jauh dr famili n sahabat handai
(xla jauh sgt satu negeri je ponn)


di sini la pelbagai ragam manusia yg aku jumpe
duduk serumah dgn org yg xdikenali
so kena la berdikari kan??


mulenyer mmg agak kekok sbb aku la plg 'adik' sekali kt rumah ni
pling blur dan plg kanak2
pendek kata aku la plg comel
erk...


pape pun kakak2 kt sini mmg best!


tpi nk dijadikan cerite... bak pepatah org bercinta
panas ku sangka sampai ke ptg, rupenyer hujan ribut di tgh hari...
tpi ni siap ada puting beliung lagik... hmpir2 nk "tsunami"...


hati manusia xleh nk duge..


timbul la satu isu yg agak sensitif...
melatah la pulak budak sorg ni bile mane kami yg laen bukan la jenis "pak turut" yg mengikut rentak dia secara membuta tuli


(sorry ar aunty kami ada otak lor... )


dek kerana diselubungi keegoan yg tinggi mcm klcc, jual ikan yg sgt byk (sellfish) dan degil tak bertempat mmg mencabar kesabaran kami yg laen...


disusuli pula dgn sikap paranoid dan childish yg semakin menebal


seyes kelakar okayy..


kesimpulannye


sejauh mane kite mendaki, jgn lupe asal usul kite... dan jgn lupe adab budaya kite apatah lagi agama kite...


*learn to be patient longer than usual  *-*

No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT (C) 2011-2012. All Right Reserved by Farah Liyana