Followers

AQSA2GAZA3

Saturday, May 14, 2011

air tangan sendiri ^^



hari ni ialah hari istirehat di rumah

hari yg aku bersemangat nk writing kembali

(setelah terbantut selama beberapa minggu)

so nk writing pun perut kena isi gak kan?

makanye aku n cik osmate pun memasak la 
untuk santapan tengah hari kami



ikan masin ni aku yg goreng
smpi melekat bau kt baju
lantak la
janji sodap
(jgn jeles =p)


ni juge air tgn aku
kentang yg dipotong dadu goreng sekali ngn ikan bilis, cili hijau besar n cili padi cket je
nnti pedas sgt kang xleh makan plak
oh ye 
ada letak fish cake n kacang buncis gak
wpun cam agak masin tpi cik osmate kata sedap
hehe



ni sambal sardin air tgn cik osmate
gune cili boh puteri
so memanggg sodapppp



so ni la lauk tgh hari kami

kitrg dh melantak dah
tggl sorg lgik je lom makan lgik
ni tgh tunggu dia hbes keje la ni

huhuhuhu

nmpknye macam sama lauk je la 2-3 hari ni
(sebab beli bahan masak tu je la)

ok la
nk sambung writing



4 comments:

  1. wah...dap nye die masak..
    mmmm...nk cket!

    ReplyDelete
  2. jemput2. nnti tom yam coming soon k! ^^

    ReplyDelete
  3. bile mau cOoking mOokiNg tOmyam..uhuhuu~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT (C) 2011-2012. All Right Reserved by Farah Liyana