Followers

AQSA2GAZA3

Tuesday, October 11, 2011

Santai rilek-rilek


Assalamualaikum

Bersawang dah blog ni kan

kalau tengok dari last entry Farah is on September 29, and now dah 11 October- WOW tempoh yang cukup untuk ia bersawang mawang. Ehhhh- Sila abaikan =.='


Life Farah sekarang ni Alhamdulillah semuanya baik-baik aje. Walaupun life macam roller coster-jap naik jap turun (dengan lajunya) Alhamdulillah things are getting better.

Farah still bekerja di company yang sama, di bawah bos yang sama-yang humble & cool (Bos tak baca blog ok so ni bukan ayat nk minta increment!=p)

Farah bersyukur sangat Allah selamatkan Farah daripada buat kesilapan. Alhamdulillah. Sebab itu la kite ni hanya merancang tapi Allah adalah sebaik-baik perancang. Dia la yang akan menentukan segala-galanya.

So forget the past, concentrate on present & focus on the future!

Yessa

Kite ni manusia selagi hidup-bernyawa dan masih bernafas secara sihat, mestila usaha dengan sebaik-baiknyer untuk mengumpul bekalan dunia & akhirat

Dunia- untuk make sure kite kt dunia ni hidup dengan aman, gembira dan senang. Tak perlu la terlalu kaya sebab orang kaya pun tak semestinya happy. Yang penting kite bebas hutang, mampu memiliki apa yang kite nak, hidup cukup makan minum, ada tempat berlindung dan yang paling penting-mampu BERBAKTI pada IBU dan BAPA kite.

Akhirat- bekalan untuk akhirat supaya mudah hidup kite di dunia sana, InsyaAllah....

Muhasabah diri dan saling ingat-mengingati

Semoga kite semua mendapat keredhaan yang Maha Esa. Amin....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT (C) 2011-2012. All Right Reserved by Farah Liyana